از زبان پسر

...
از زبان پسر
ن : من ت : دو شنبه 20 مرداد 1393 ز : 22:10 | +

 

دُختر نیستم، همیشه خانواده پشتم باشن
دُختر نیستم 5000 تا فرند داشته باشم
دُختر نیستم بی کیفیت ترین عکسم ثانیه ای 4 تا لایک بگیره....
دُختر نیستم روزانه 30 40 نفر سعی کنن باهام دوست شن و منم با ناز بگم نَه!

نه عزیزم من پسرم یعنی:

عکسام به زور 30 تا لایک میگیره
همه فرندام رفیقام هستن و غریبه توش نیس
تا به کسی پی ام ندم، کسی نمی پُرسه زنده هستی یا مُردی......!!!!

پسر بودن، یعنی مامان بابا تا دبستان
پسر بودن یعنی فقط 2 بار فرصت برای کنکور
پسر بودن یعنی 2 سال سربازی
پسر بودن یعنی فکر پیدا کردن کار برای ساختن اینده ....
دنیای پسرا پر از پیراهن های مردونه و تنهایی و رفیقاشون!
پر از تلاش برای مخفی کردن غماشون ....

من پسرم و به رفیقام حسودی نمیکنم ، ظاهر نمایی نمیکنم ، الکی واسشون کامنت نمیذارم بگم واییییییی نایس شدی عزیزم ، اگه زشت باشه میگم جمع کن
اره من پسرم و به پسر بودنم افتخار میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پسر , دختر , زبان پسر , خانواده , پشتیبانی خانواده , فرند , عکس , ثانیه , دوست , ناز , دوست شدن , غریبه , زنده , مرده , مامان , بابا , مامان بابا , دبستان , کنکور , فرصت , فرصت کنکور , سربازی , فکر , پیدار کردن کار , کار , اینده , آینده , پیراهن, پیرهن , پیراهن مردونه, پیرهن مردونه, پیراهن مردانه , پیرهن مردونه , تلاش , مخفی, غم , غم مخفی , رفیق , حسادت , حسودی , ظاهر نمایی , کامنت , کامنت , نایس , زشت , افتخار , پسر بودن,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mahlove
This Template By Theme-Designer.Com